Tuesday, April 30, 2013

+;![內有原創].我迷失在.* 這場﹍×°愛情遊戲°°°×.﹏\ (Ch17-Ch19)

原來之前在高登放到Ch16已經被巴打回帶中,話都無咁快 [sosad]
繼續!


Ch. 16

之後個幾日傻欣雪雪系住我到......
亞嵐日日泥搵傻欣,之後又猛打電話,但系欣系吾采佢......
----------------------------------天堂居天台----------------------------------
嵐坐左系天台邊,雙腳條條fing...
佢打左個電話...
-------------------------------------我屋企-------------------------------------
[令令令...]←欣電話,已經系第17
- =.= (呆左,又禁息左個電話) 艾牙 手快快左 -.- 刀甘耐啦,聽下佢想講乜無壞卦 (擺定個電話出泥)
(- 點解即克打番比佢呢 -.-!)
----------------------------------天堂居天台----------------------------------
電話 – 你打既電話暫時未能接通,請你遲d再打過泥啦
嵐 – (放低電話)唉... -.-
佢擔高頭望左一陣天,dup低頭,之後一撐,跳左落去......
>>>彭!<<<
路人a-z - @[ ]@ ... >_<
(作 – 唉... 男人老九做乜郁d就跳樓嫁...仲軟弱過琪... 我都無眼睇 lo >\////< (走左))
2個鐘後...
-------------------------------------我屋企-------------------------------------
[令令令...]←欣電話
- ^_^(接) 喂 (cool)
p – 請問系米白欣小姐?
欣 – (cool)...
p – xx警署既xxx...
p sir – 我打黎通知你王亞嵐兩個鐘前墮樓死左,佢留低既電話記錄顯示你佢最後一個聯絡過既人,我地想要問你幾個問題......
欣 – @_@ (呆左)
p sir – 白小姐?你係唔係到??
欣 – @_@ [鎮定]... ...剛才...講乜野??
-------------------------------------琪病房-------------------------------------
(作 – 抵死啦琪,未好返甘惢急要搵夜sWeeT sWeEt,搞到系街暈低啦,仲要佢咩你返醫院 <_< 好在冇乜事姐
琪 – 呠-3-)
我 – (敲門)各各...
琪 – 入泥
&雪開門入去...希&月都系到
我 – O_O[甘多人, 連佢刀系到=.=]
雪 – 喂,行啦 (推我)
我 – -.-
希 – 靈!^_^(揮手)
月 – Hi
- =.=v///
希 – [靈好似好cool 咁既?唔通又邊度得罪左佢?_?]
希 – [算啦,佢唔係心情好,係唔好煩佢咯]月,聽講你dn左個新app wo...
我 – (拉埋雪坐落床邊)琪琪你今日精神好好wo...
雪 – 陣間出院咯bor...
BoYBoYGirLGirL傾左一陣...
[傳說世間每個人,也會有一位天使護蔭]←我電話
我 – [系欣]*^_^*吾好意思 () 傻欣,??
欣 – (電話, 仲未京完)求先差館打比我....話亞嵐佢......
我 – (x10000000嚇親) @_@!! (嗌左出泥) 咩話?!亞嵐佢......
ALL – O[ ]o

Ch. 17

------------------------------------班房-------------------------------------
全班一粒聲都冇...
Sir - (睇勻全班房,最後望住個空位) 相信大家知王亞嵐既事啦-.-
Sir – (担高頭望住把扇) 雖然我知點解,不過佢係對生命冇哂希望先會做姐......唉。。。
sir – 大家一切為佢默哀一分鐘啦 -.- (合埋眼)
全班照做,又一粒聲都冇...
20...30...40...
欣 – 哇~~T^T(喊到媽刀吾認得)
我埋去掃下傻欣背隻安慰下佢,一便第紙巾...
欣 – !_! (好似無再喊)......(企左起身跑左出去)
- @_@ (舉手)sirs[]rry ah, 欣佢......
sir – 緊要,我明既 ()
走廊......
欣一路走一路回帶緊同ahd往事。。。
欣 –(諗返摩天輪個陣又喊) T_T [酒吧個次佢甘緊張解釋但我采刀吾采佢,仲典配做人條女] >_<
------------------------------- lunch times -------------------------------
- 我轉頭返泥 (拎埋電話跑左出去)
我刀想跟埋去,不過...
夜 – (搭住我膊頭)由阿琪一個去啦,佢系過來人ma...
我 – 我就泥刀變埋過來人啦-.-
- ?_? (望住希) 你地做乜事?
- =.=(望住外便)
走廊......
- >[]< 欣~!欣牙~![吾好好似我甘去死牙!!]@_@
Canteen......
[吱吱吱]←欣電話
- @_@!! (嚇到電話刀渣唔穩,跌左洛地) [我就系甘禁死左ah嵐,系我逼死佢嫁] >_<
欣 –(起左身)呀~~~!!!>[]<!
......
欣 –ah 嵐,我泥搵你好吾好?
MeanWhiLe....
琪 – (聽到欣把聲)系傻欣 @_@ (追過去) 吾好學我甘牙!
岩岩泥到canteen....
琪 – (見到欣吉起身) 呼~-.- (走埋去)欣,好d未牙?
欣 – 55 ^_^ (好假)
琪 – 坐低先講 (禁低欣)
欣 – 做乜牙?
琪 – (坐低)=.= 吾好以為我吾知你想點 你想點做我地刀會十卜你 但系e樣絕對吾得
欣 – 唉 -.- 阿嵐系我整死嫁 >_< (越講越激動) 如果我早d諗通就吾會有事啦 >[]<
琪 – [係事實,但係吾可以比佢甘](捉住欣膊頭搖佢)=[]=冇錯!亞嵐系你害死既!但系即系話,你咩住既吾止你條命,仲有亞嵐既!
琪 – [死就死] 如果你想佢再失望既話,你就黎真去搵佢啦,不過你真系甘做既話,就吾好再話你愛佢啦!

Ch. 18

雪 – -.-
夜 – (見到雪個down樣)雪...係米因為阿嵐件事唔開心牙??(走去拍下嵐張台)尼個係佢既選擇ma,我地唔洗担心佢
^_^ 你咁樂觀,我真系要學下
希 – 係wo,可能我地好快會去搵佢
夜 – 作屎牙你,我仲未挽夠嫁 >_> 月,你諗緊乜嫁?
月 – (諗到入晒神)
夜 – 月!
月 – 下?
欣&琪-我地返泥啦!
欣 – 邊個去下午茶?我請^_^
^_-V
ALL – g[]g[]g[](返位汁野)
你地行先,我同希遲d
希 – [佢好似有野同我講](醒水) 55...陣間見
雪 – ^_^ 好啦 我地行先啦... 哈哈,求先lunch吾夠飽,又開始肚餓t!m...
欣 – 一定要到哦^_-
&希 – 嗯
月 – 希,過泥
希坐洛月前面個位...
月 – 你唔覺得奇怪咩?=.=
?_?
月 – 有冇可能D個日唔巧合呢?
=.=
------------------------------- -------------------------------
希一路街行就一路諗緊野...
越唔對路,拎個電話出泥打...
靈,我有樣野要問你
-------------------------------m-------------------------------
(cool)
=.= 你唔似只係因為阿嵐件事唔開心bor,係課室又係咁, 做乜野牙??
- =.= [我未問你你問返我??]坦白,你跟琳真系無野
- =.=‘’個日咪講左lor?你刀話你信嫁
- >_<‘’ (CUT左佢線)
------------------------------- -------------------------------
希 – >.<‘’我係到搵更點解 ...你就只係到FFd無胃野
希 –(深呼吸)(打另一個電話)

Ch. 19

-------------------------------m-------------------------------
琪 – (接電話) ^_^
希 –琪,當時邊個知你地要洛D嫁?
琪 – 冇卦... 我地刀系抽起條巾話去既......點解甘問??
希 – (諗野ing) 哦,好奇姐......係啦,啊夜係唔係度?
琪 – 嗯 (搵左佢泥聽)
夜 – 點牙?
-------------------------------平凡公園-------------------------------
希 – (搵左張登坐低左)其實你地點解會去個間D嫁?
夜 – >”< 我記得阿嵐無啦啦話想去,你同阿月又吾度,我米捱下2氣陪下佢lo
希 – >”< 你地邊度決定嫁?
夜 – 班房lor... 係佢走埋泥搵我既
希 – -.-(手指敲扶手) 點解你會同埋迎一齊
夜 – -.- 佢刀失驚無神中出泥...阿嵐岩岩去左洗手間,我就見到佢行埋泥我地到......o[]o! 米住先,點解你同月問d野咁似既?你地搞乜鬼?
希 – [真係有d,連阿月刀睇得出] 咁岩姐=_=
希 – 好啦吾講啦,你同琪食得開惢d
夜 – bibi
又系到諗爆頭...
希 – [&琳一定係夾埋想拆散我地,唔係因為呷醋刀實係因為想整古我地]
[e兩隻野候夜&嵐兩個條女行開左先出泥,仲好衰唔衰比欣撞到正佢地痴住兩條仔,有冇甘岩呀???]
希 – [但如果吾系甘岩甘橋,甘就大撚獲.....]
希 – [我同夜咁fd, 佢無理由要講大話]
[咁問題係點解&琳會咁清楚佢2個會去間D......]
[唔難既,班房講邊個刀聽到啦......但係點解&琳會清楚班GirL想去邊呢???]
(震左震) 唔通係咁 =.= [但係仲有樣唔](打電話)
– 月牙?我有事想正實下......
月講佢知既野比希知......
(作 – 又比你地估下佢講左d乜丫^3^)
– 呼 -.- 真係咁...
月 – @_@! !? 唔會卦?
– 你有第個解色咩?
月 – -.-!” 刀係我既錯......
nonono, 唔係你錯,只係你諗唔到件事會搞到咁大姐
月 – 咁你打算點?
– 我點撚知=.=

No comments:

Post a Comment