Friday, May 3, 2013

+;![內有原創].我迷失在.* 這場﹍×°愛情遊戲°°°×.﹏\ (Ch33-Ch42完)

最後嘅大決戰,全球首富之子大戰黑幫大佬!

仲有,擺返高登創意台嘅首發link先,睇下幾耐會由公海回流高登,哈!

多謝食芥末日巴打寫咗個原版畀我拎嚟惡搞。佢拎個原標題出嚟想吸眼球,貼咗一段原文做對照啫,無啦啦就畀人派咗膠,真係陰公囉 :-(





Ch. 33

幾日後......
-------------------------------------班房-------------------------------------
靈 – (望住希個空位) 啊月 啊夜 你地知吾知條友去左邊牙?
月 – 我琴晚搵過佢 冇人聽
琪 – (令轉身) 佢成日甘嫁?
夜 – =”= 唔係bor...... 平時佢un唔得閒刀好 過一陣實復個wo
欣 – @_@ 吾會卦
靈 – 吾好吓我@_@
[吱吱吱]←靈電話震緊
雪 – [泥料啦]
靈 – 系啊希 (show all ) () 你系邊個?...... @ @ 你對佢做左d!
月 – (向住靈 yap ) (指住 all 再指住佢耳仔)
靈放低左電話, 開免提......
靈 – (向住電話) 你要我點聽話?
- 紫靈! 佢地.....(比人禁住把口) 唔嗚嗚......
all – 啊希!
雪 – =.= [點解佢地會担心啊希?睇人仆街吾系好爽既咩?]
雪 – [因為佢地系朋友?甘靈&希刀系我朋友姐]
雪 – [甘朋友系乜野??]>.<
大佬 – 死仔, 唔好挽野bor
- (比人打緊) 呀呀呀... ... (無左聲)
all – @.@
雪 – [我系米應該甘對朋友牙??!!]
大佬 – 1, 我要1億現金, 對你班二世祖應該唔難卦
大佬 – 我已經起晒你地底, 唔好同我地挽野, 唔係辛苦既只會係你個老公仔
大佬 – 等陣再比電話你地, e+同我準備定筆錢先啦......哈哈哈哈......(CUT)
all – @.@ (你眼望我眼)
靈 – [!] (拍台) 我同佢地死過!!! “>[]<”!
夜 – 你冷靜d, 佢地睇泥係黑道, 格硬泥一定冇著數
欣 – 我地洗吾洗報警?
月 – > < (深呼吸緊) 佢地甘標啊希惢, 仲要成億, 一定唔係小集團, 報警真係最穩陣, 但係如果比佢地知道左又會點呢?
- =.=
- >_> (望下琪) (走過去搭住靈膊頭) 等我地合力諗個行得通既辦法啦
靈 – (跌左洛張椅到) T^T 嗚嗚...嗚嗚...(攬住雪喊)
靈 – T^T 嗚嗚... 嗚嗚... 系我......系我害成佢甘嫁......T^T
雪 – (細細聲) 冇野既... 一切刀會好似以前甘既... T_T
(作 – 就係咁 雪對靈佢地既心結就咁化解晒-.-)

-------------------------------------的士-------------------------------------
(作–喂 回完帶啦喂! 返泥睇新野啦^o^)
月 – 子雪!! =.=
雪 – 做乜野?
月 – =.=” 你有乜野暪住我地?
我 – =o= (o )
雪 – =_= (掙扎緊) -.- 你冇估錯
月 – =.=” D件事就係你安排既
我 – 乜話??!! @o@
雪 – (i落椅背) 其實吾止個單...... 但系我e+好內疚, 吾系我刀吾會講我地e+要去邊 ((>_<”))
雪 – 我知你地吾會原諒我 我e+只系想補救番我所做既
月 – =.= 點解要咁做?
雪 – -.- 報復卦
我 – () 報復?
雪 – >_> (望左出窗) 要講既話 應該系吾抵得你地卦
我 – ?_? 吾抵得我地?
雪 – <_< (望住我) 因為你地刀有拖拍lo
我 – =.= (望住月)
月 – =.= (望住我) (吞口水)......對唔住
我 – [哦 原來雪雪表白失敗 仲要睇住我地個個系到 sweet sweet] 對唔住牙 系我地冇注意到你既心情
的士大佬 – 喂 係尼到啦 <.<
月 – 唔好意思牙司機大佬 (比左張$100) 唔洗找啦 (開門洛車)
&雪刀跟住洛車......
2架的士刀跟住到, 傻欣 琪兒 啊夜洛晒車
欣 – ^_^/* 雪雪 帶路啦
雪 – \-_-
琪 – (挽住欣走上泥) ^_^
雪 – [琪兒 傻欣 小靈 信晒我甘 我好慚愧]
雪 – 哇~~T^T 嗚嗚……嗚嗚……
&欣 – @_@ (亂晒龍)
琪 – (攬住雪掃下佢背隻) (細聲)做乜牙你?
雪 – 嗚嗚……我講晒比你地知啦……
雪雪將佢一路做既野講晒出泥……
&琪 – (一路聽一路驚)@o@
雪 – …… -^- (dup低頭 細細聲)對吾住牙……
我 – [仲以為希& D 單野係佢搞出泥 原來仲搞左甘多野]
月 – [原來佢咁多諗頭, 有佢係度應該好容易救到啊希......]
琪 – 雪雪吾好甘啦 你肯認 我地會原諒你既 況且我地刀有吾岩
夜 – 係lo 我地e+咪刀生勾勾......[, 衰多口tim]
欣 – ~^~
夜 – 我真係烏鴉口......(琪批左佢一肘)哎牙 痛 ><
月 – 我地e+首先要救番啊希 (令向雪)我想雪做我地軍師, 同我地諗條行得通既橋
all(,雪冇) – =.=
雪 – O.O
月 – 雪係我地之中最有腦個個, 往往會諗到d出人意表既招數, e點大家刀領教過啦......um...我唔係串你, 以事論事姐
雪 – 嗯 我明白
我 – 我同意^^
雪 – O.O
我 – 傻瓜 有乜好奇怪姐 我地系fd ma
&夜 – ^^(點頭)
欣 – 我無理由唱反調姐
&琪 – yeah(一人挽住欣一邊) \^^/
雪 – 多謝你地信我
雪 – (諗到d) ^_^
夜 – 我地果然冇信錯人 雪姐請話事

Ch. 34

7778倉係座大廈裡面, office係二樓, 倉係三樓......
-----------------------------------office-----------------------------------
雪 – (禁鐘)
腳步聲...
男 – (開門)o.o (呆左一陣) 有乜幫倒你地?
欣 – 我地想黎租倉
男 – 你好 我姓陳......(開門)麻煩過泥呢邊
入左去......
陳 – 坐丫......err...其他人刀有野做...所以...er...得我一個係到
(作 – 洗鬼解釋咁多咩=.=)
雪 – (同欣一齊坐低)你地e到仲有冇倉位淨丫?
陳 – (係個電腦到篤篤篤)唔好意思 已經租晒出去啦
欣 – -.- 甘几時會有空位丫?
陳 – -.- 吾好意思 兒方面我吾清楚 不如我幫你地搵下其他......
雪 – =.=” 你點會唔知?你唔係有晒紀錄咩?連佢地幾時走刀唔知?
陳 – @_@ 吾好意思牙 我......
雪 – =.=” 唔洗唔好意思啦 搵個話得事既泥啦
欣 – =[]=[雪雪原來甘勁]
陳 – ......(冇野講)
雪 – (拎個電話出泥fingfing)如果我將剛才錄低e段野 sd d八卦周刊 你估佢地會點諗呢?(奸笑)
陳 – 吾好吾好......我又冇話吾比你地見佢 等等下(走左)
雪 – (向住欣)^_^V
欣 – (o)利害
雪 – -.-啊嵐件事真系好對吾住
欣 – ((-_-))我刀應該 say s[]rry

Ch. 35

-----------------------------------7778-----------------------------------
希係個倉裡面比人綁起 周身刀係傷......
佢諗返第一次見到個大佬......
----------------------------------------------------------------------
男仔 – ()放過我啦大佬......
大佬 – 你老母冇教過你行路要帶眼咩!?()
男仔 – =”=
大佬 – 吾好話我聽你老母香左丫
男仔 – >< 狗雜種你同我收聲!!()
大佬 – =_=(狂笑)竟然比我講中! 你條仆街真系冇家教......哇哈哈哈哈......
希 – [諗返自己啊媽因為車禍死左]~”~! 仆你個街連我老母刀屌!? !>”<!
希跑左過去 一拳打到個大佬訓左洛地......
大佬 – 好痛丫~......d靚刀叫我風爺 你同我記住 終有一日你會後悔呢一拳既 (走左)

-----------------------------------7778-----------------------------------
希 – [個日我到底有冇做錯呢?_?]
男 – (倉外面傳入泥) 你老味 條茂利竟然話有人泥office話想租倉 仲話自己吾夠佢地講 e條柒爆邊個介紹泥嫁!?
希 – @_@

Ch. 36

-----------------------------------倉外面-----------------------------------
[支支支]←我電話
我 – 傻欣有smswo
內容:
到你地啦;-)
我 – ^_^(細細聲)到我地啦
男 – 算 等我去 但系下次可吾可以換左條懵丙牙><”
月 – :D (細細聲同夜講) 同我記住佢把聲
夜 – 55
倉度門開左, 有個白3男出左泥...
3男 – @@&^#&^$@#*$! (走左洛樓)
琪 – 好啦2位哥哥 有乜計牙?
夜 – -\?_?/-
月 – 啊夜 如果要你扮剛才條白3男把聲 你得唔得?
夜 – ^_^拿手好戲
我 – 你係得既^_^
琪 – 甘老公仔你打頭陣啦^^
我地4個走到倉門前......
夜 – 當當(敲門) (扮白3)仆街 開門牙 我漏左d野丫
a-z – 哈哈哈
有人係入面走泥開門......
a – O.O [......]
夜一拳打過去......
a – (暈左)
夜汁住佢3領 吾比佢跌洛地
夜 – 搞掂-.-
我地入晒去 4韋望搵料......
風爺 – (得把聲) 做乜牙 條靚仔漏左dom
b-z – 哈哈哈(淫笑)
我 – (細細聲)4 5 個人 搞得掂既
夜 – (扮白3)冇野 電話姐
成個倉靜晒......
月 – 穿煲啦 分頭做野啦 (山左大門, 跟住拎啊a頂住道門)
琪 – ^_^ 喂喂你地睇e! (指住度牆上面張平面圖)
我 – 你係得既^^

Ch. 37

我 – (指住張平面圖)個倉系長方形 有4條巷 我地1人入1條巷盡快搵啊希出泥 吾系既話比佢地諗到計對付我地 我地就收得皮
all – 55
我 – 佢地同我地差吾多人 如果見到佢地2個人一齊一定要閃
all – 55
我 – 啊夜去e到 啊月去e到 琪兒去e到 我去e
all –
我 – 郁手啦
啊夜一入佢條巷 就見到個光頭男......
光頭男 – 風爺 果然系班細路
夜 – =.= 同我躝開!
光頭男 – ><” 靚仔你想死!? (抆把刀出泥)
夜 – @_@
光頭男 – =_= 哈哈哈 (沖去夜到)
夜吼佢就沖到埋泥個陣,一手拉開旁邊度門......
光頭男 – (見到度門)仆街...... (但係已經收吾切)! (撞埋到門度, 爆左缸) ! (仆左洛地, 暈左)
夜 – 白痴 >.>
啊月條巷......
d – (見到月) 靚仔收啦(沖埋去打佢)
啊月係咁打打打 打到佢收皮
月 – e佢有把刀wo 佢地個個有刀 帶左冇壞(拎左佢把刀) (起身繼續搵啊希)
琪兒條巷......
琪 – 啊希......
突然間走個黑3男出泥......
3男 – e幾令女wo (拎把刀出泥)跟哥哥返去啪啪啪就放過你啦
琪 – 算9數啦你
3男 – 仆街 甘串咀 收啦 (打琪)
琪兒係咁打打打 但係損左幾到 好快唔夠打......
琪 – (見到夜跑緊埋泥)老公[盡地一煲啦](一野撞洛黑3男個肚到)
夜 – (跑左去黑3男後面)
3男 – (打吾到琪) =_= [8婆你無行啦] (比夜係後面扯住)......
夜 – (捉住黑3男一拳質埋去)
3男 – (飛左埋牆)(暈左)
&琪 – (坐洛地抖氣)
夜 – (索氣)老婆你點丫? ~.~
琪 – (索氣)戒親下姐 冇事既 好彩你黎得快^^
夜 – (索氣)老婆仔冇野就好^^
琪 – (索氣)老公 叻叻 拍拍^3^

Ch. 38

-----------------------------------office-----------------------------------
3男開門入泥......
3男 – 你好 小姓王 有乜野幫到你?
陳 – (閃左去另一張台)
雪 – 點解佢會話吾知幾時有倉空出泥嫁?
陳 – 吾好意思 因為我地刀吾洗d客講佢租到幾時 所以我地刀話吾實
陳 – 不如我攞低你地d資料 一有倉即刻通知你地
雪 – ><” [比佢地咁快趕我地走返上去 小靈佢地會好麻煩 但係又唔好拒絕佢...]
欣 – 咁就麻煩你lo^^
3男比左份表比雪&欣填, 欣填左一d之後......
欣 – 系wo 點解要填兒d表既?? 我以前去你地d分倉租倉刀冇兒d 野嫁
3男 – e個係我地新規矩 方便我地聯絡等緊既客
雪 – [哦 原來傻欣係chok緊佢] =”=
3男 – 我地系頭幾個行e個新制既分倉
欣 – 聽你甘講 你好似刀吾系好熟e個新規矩bor
3男 – [有救啦]小姐真系眼利 我系岩岩入泥冇耐既
雪 – 剛才陳生又話你年資系最耐既???
3男 – () @_@ (啤住陳)
陳 – () (係咁令頭)
3男 – [死仔包緊係闖左禍想我放過你] >”<!”

Ch. 39

--------------------------------------------------------------------------
!
月 – (追左過去)
去到琪個條巷......
月 – (見到夜&琪 同埋訓左既黑3) 啊夜! 啊琪!
&琪 – @_@
琪 – (見到係月)米吓我! =.=”
夜 – 你刀做低左你個便d人牙?
月 – 濕濕碎啦 (行埋去)你地話佢地可以收埋啊希係邊呢?
夜 – 兒個迷你倉一d刀唔迷你 如果我地逐間搵 可能office班友返到泥刀未搵到佢
琪 – >”< 如果我系個風爺 一定會留係困住啊希個倉 費事有人偷偷救走佢
&夜 – =.=
琪 – 我講錯左乜野丫?
夜 – 的確係好辦法
月 – @[]@ !()

MeanWhile 我條巷......
我 – (細細聲)希希...... 希希......
希 – (係道門後面傳出泥)唔唔...... 牙牙......
我 – ^^[甘快搵到?](跑左去道門到)
我一開門......
我 – 吓! _@ (見到d)
我 – [仆街 中伏!](退後)
之前個大佬拎住把刀出左泥......
我 – 你......就係個風爺啦嗎?
風爺 – =_=”........穿.....!
我 – 睇下點......手下敗將
風爺 – 8婆咁臭串 收啦 (想用把刀吉我)
佢冇咁易吉到我 我係咁同佢打打打
風爺 – 冇退得咁易!=_= (又想吉我)
我一腳踢走左佢右手把刀......點知佢左手又抆多左把刀出泥......插左洛我隻手到~ @[]@
(作 – 陰功豬lo -.- 不過點解你可以咁輕敵嫁=.=)
我 – [仆街 好撚痛]丫牙牙牙~~~!!!(慘叫)
風爺 – =_= (抆返把刀走)
我隻手係咁流血出泥 我咁大個女未試過咁痛嫁~~~
我禁住隻手唔好比佢流咁多血......
我 – >< !(背隻撞左埋牆)
但係刀系腳軟跌左洛地......
我 – ><” (好痛 好辛苦)
風爺 – (好得戚咁狂笑)哈哈哈哈哈......
我 – 希......對吾住牙T^T
風爺 – (cool)8婆 你同你老公仔欠我地既 我要你地1次過還!
(走緊埋我到)

琪個條巷......
我 – 丫牙牙牙~~~!!!(慘叫)
夜 – @_@ ! (彈起身跑走左)
月 – @_@ ! (彈起身跑走左)
琪 – @_@ 小靈! (彈起身跑走左)

Ch. 40

,,夜跑到泥我條巷......
,夜 – (見到我成地血) @_@
琪 – (見到我成地血) @_@ (企刀企唔穩)
風爺 – 哈哈哈哈哈......你地有2fd係我手 你地打算點牙
希 – (雙眼紅晒, 嬲到震)
風爺 – (望下希) =_= (奸笑) 吾好甘望我丫 系你害成佢甘嫁......哈哈哈......比我聽下你點喊苦喊忽刀好wo (埋去抆左塞住希個口塊布)
希 – 畜生!夠薑你即刻同我隻抽!()
ALL – 希!
希 – 你地唔好理我!同靈急救先!
琪 – (跑泥我到, 除左件3幫我止血)
風爺 – =_= 你要死我點會阻你(解開左希)
倉外面......
係琪兒 夜&3個努力下 終於幫我止左血-.-
倉入面......
希 – (郁動下熱緊身)
風爺 – (指住出面既我) 有佢e個板你睇 你係咪刀要攞泥死?
希 – =.= 你搞錯左啦 就係有佢e個板我睇 先敢挑戰你
風爺 – () [仆街 笑緊我個日比個8婆收我皮...我出泥行咁耐刀未比人咁樣洛過面] 死靚仔 我要你為e 句話而後悔 (cool)
希 – (扎馬) 就睇你有冇e個本事
風爺 – 死啦
兩個就咁打打打起上泥......
希見到之前比我踢甩個把刀 想搶佢過泥...
風爺 – 天真 (1腳踢洛希個肚到)
彭!
希 – (比佢伸左埋牆) ><”
風爺 – ^_^ (high )
希 – ><”(企緊返起身)
風爺又起勢咁吉吉吉 希係咁避 卒之隻手刀係比佢戒左一刀
倉外面......
月 – @_@ (想沖入去幫希)
風爺 – 哈哈哈...... 個日你幫個靚仔出頭 系米因為同病相憐丫
月 – [e單野我聽希講過] !
月沖入去想幫希, 結果係門口......
月 – @_@ (見到希比風爺吉又唔避)
希 – =.= (淨係伸左隻左手出泥 結果把刀插左入手掌)
風爺 – @_@ (x1000000嚇親)
希 – =_= 仲捉你唔到 (隻手仲可以捉住風爺渣刀隻手)
風爺 – (x100000000嚇親)
之後希一腳踢落去佢個xx到 伸左佢去月格離
然後 抆左插左洛隻手把刀出泥 即刻成手血
(作–哇希你變態嫁@_@)
希 – =.= (望住訓左係地既風爺) 你先係要1次過還返欠我地既 (行去騎住佢)
風爺 – (x10000000000) 吾好丫......吾好牙......
希 – =_= 唔好? 唔好咩牙? 你話咁牙? (一刀吉洛風爺隻手 釘埋佢洛地)
風爺 – 唔......(痛到暈左)
希 – (high) 哈哈哈哈哈...... e刀係幫紫靈還返比你既 (仲想再吉多刀)
月 – (拉住希)夠啦
希 – 你做乜阻住我? =.=
月 – 你睇佢個款刀冇得反抗嫁啦
希 – (踢左風爺一下) (行左出倉)

Ch. 41

[丁丁丁]←欣電話
欣 – 琪兒有smswo
內容:
大功告成,警已報,閃得 ^^V
欣 – ^_^ (踢左下雪 fing 下個電話)
3男 – ^#$@#$@#$*&(*@#......
雪 – (睇到條sms) ^_^
欣 – 55 (填埋張表)
3男 – [e 2個女仔終於肯放過我啦]
欣 – (放低筆起身)咁我地就唔阻你啦 到時通知我地丫
3男 – [甩難lu] 好既好既 我送你地出去啦 (起身)
&雪 – ^_^ (走左) [e 2 條柒爆見到上面搞成咁會點呢]

----------------------------------大廈外面----------------------------------
希 – 返到出泥真係好
All – 55 ^_^
夜 – (幫緊希止血) d血好似停左啦wo
d差人e+先到-.-

------------------------------------醫院------------------------------------
希 – 醫生 小靈點丫?
醫生 – um….好彩冇傷到筋骨...冇事既...不過要留係度幾日咁lo
我 – 甘我既希希呢?
醫生 – 佢刀係…丫 你地2個受埋d傷咁似又可以一齊冇事 真係幾似情侶傷bor
&希 – =.= 你講咩? (1個殺死人既眼神)
醫生 – 哎牙 s[]rry
All – 哈哈哈
------------------------------------差館------------------------------------
差人 – 你地班細路係有心搞事定係點牙? 叫左你地唔好插手等我地做野 點知你地自己走左去救人! 你地自己唔要命就算啦 如果真係搞出人命點收科丫??
欣 – s[]r
夜 – [我地咁做好合理姐]
all, 差人無 – 55
差人 – 唉 冇你地符 就咁算啦
差人 – 施逸希呢 我地刀認為佢係自衞 我地就唔告佢啦
all, 差人無 – -_-
差人 – 風爺班友比我地拉晒啦 原來佢地係個倉收埋好多粉同水貨 根本成個7778倉刀係一盤黑幫生意 不過個鬼佬老細做樣既姐 乜刀唔知
差人 – 出面我地仲搵到個男人 傻傻地咁刀唔知做乜
差人 – 冇野啦 係e到簽個名就走得啦
all, 差人無 – 哦

Ch. 42

------------------------------------學校------------------------------------
又放學lu ......
我 – 傻欣 琪兒 快d行啦(急急腳走)
&琪 – g[]g[]g[] (急急腳走)
成班走晒 淨返雪一個
雪 – 得返我一個...... T^T [佢地已經知道我既真面目 丟低我係應份] 嗚嗚......嗚嗚......
雪 – (係咁諗返之前d開心野) T^T 系我傷害左大家 系我抵死 -.- (汁野準備走)
雪 – 下 有張紙仔既
內容:
我地又賽跑啦 快d仆落泥門口
我地今次刀要屈傻欣請食野~
雪 – T_T [係琪兒留低比我嫁 佢地真係肯原諒我丫] ^o^ 等埋我丫!!! (跑左出去)

The End

No comments:

Post a Comment